top of page
Noktalı Dalga

Entegre Yönetim Sistemi Politikamız

Ave Bilişim olarak;

  • Tüm faaliyetlerimizi kapsayacak şekilde personellerimizi bilinçlendirerek, etkin bir Entegre Yönetim Sistemi uygulayacaktır. Entegre Yönetim Sistemi ISO 9001, ISO 27001, ISO 14001, ISO 45001, TS ISO/IEC 15504 SPICE ve ANSI/PMI 99-001 standartlarına tümüyle uygun olarak ve bu standartların tüm gerekliliklerini yerine getirerek faaliyetlerimizi sürdüreceğiz.
     

  • Uygulanabilir yükümlülükleri yerine getirmeyi ve kurmuş olduğunuz sistemin performansını arttırmak amacıyla sürekli iyileştirmek için gerekli özveriyi göstereceğimizi taahhüt etmekte, çerçevesinde müşteri beğeni ve taleplerini karşılayan ürün ve hizmetler sunarak müşteri memnuniyetini sürekli kılmayı amaçlamaktayız.
     

  • Firmamızın iç ve dış hususlarının farkında olarak hareket etmek,
     

  • Firmamız Amaçları ve Kalite, Bilgi Güvenliği, Çevre ve İSG hedefleri belirlemek ve bu hedefler doğrultusunda iş süreçlerimizi sürdürmek,
     

  • Çevre mevzuatı, idari düzenlemeler ve sektörel yükümlülüklere uymak, doğal kaynakların verimli kullanımını sağlamak, çevrenin korunmasına özen göstermek ve çevreye pozitif değerler kazandırmak,
     

  • İş sağlığı ve güvenliği mevzuatlarına ve düzenlemelere uymak, sağlıklı ve güvenli bir çalışma ortamı oluşturmak, iş kazaları ile meslek hastalıklarını önleyerek bu alanda dünya standartlarının en üst düzeyine ulaşmak ve bunu sürdürülebilir kılmak politikamızdır.

 

20.01.2020

Yönetim

Noktalı Dalga

BİLGİ TEKNOLOJİLERİ HİZMET YÖNETİM SİSTEMİ POLİTİKASI

Ave Bilişim olarak;

 Misyonumuz ve Hedeflerimiz doğrultusunda hizmet sunarken;

  • Hizmetlerimizin sunulması sırasında, proaktif yaklaşımı artırmak,

  • Teknoloji servislerinin sunulduğu iş birimlerini anlamak ve diğer iş birimleriyle ilişkileri artırmak,

  • Servis planımızda yer alan servisleri daha ölçülebilir kılmak, bu sayede daha rasyonel kararlar verebilmek,

  • Servis seviyesi ölçütlerini (metriklerini) gözden geçirmek, müşteriden gelen bildirimler ve toplanan veri ışığında gerekiyorsa ölçütleri değiştirmek,

  • İlgili taraflar ile düzenli olarak veri alışverişi sağlamak, bu bildirimlerden iyileştirme için fikirler toplamak,

  • Sürekli olarak servis yönetim sisteminin etkinliğini iyileştirmek,

  • Var olan teknoloji süreçlerini zenginleştirmek ve onları ISO/IEC 20000-1’de belirtilen süreçlerle paralel hale getirmek,

  • Sağlanan temel ve destekleyici hizmetlerin güvenli ve en az kesinti ile devam etmesini sağlanmak,

Yasa ve Yönetmeliklerin gerekleri ile sözleşmeden doğan yükümlülükleri yerine getirmek.

 

03.06.2024

Yönetim

bottom of page